Friday 15 August 2014

معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خانه ساختمان

معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خانه ساختمان

معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خانه ساختمان

 
هر طراح در دیدار مشتریان مربوطه خود را برای 20-30 دقیقه و تشویق می شوند تا به برخی از فکر به سوالات آنها باید مشتری خود را برای به وضوح درک نیازها و ترجیحات مشتریان.مربی جلسات به راهنمای طراحان با توجه به سوالات آنها می پرسند interjects. مشتریان با طراحی اندازه گیری های زندگی، ناهار خوری و فضای آشپزخانه بر روی کاغذ گراف ارائه طراحان مربوطه می باشند. کاغذ گراف به عنوان وسیله ای برای طراحی به دلیل اینکه اکثر دانش آموزان در کلاس از کلاس های معماری تهیه پیش نویس گرفته نشده انتخاب شده است.کاغذ گراف دانش آموزان می دهد یک ایده از مقیاس و نسبت.
میزان یادگیری مورد نظر را از این مرحله شامل درک سوالات حق درخواست مشتریان، یادگیری برای انجام یک جلسه حرفه ای، ایجاد تماس و ارتباط با مشتریان و جذب اطلاعات به دست آمده از پاسخ های مشتریان '.
تمام مراحل فوق در هفته اول به پایان رسید. مراحل زیر طی متعاقب آن شش هفته از ترم انجام شده است.
مرحله 5: الزامات برنامه ای
هر طراح یک لیست از الزامات برنامه ریزی بر اساس اطلاعات به دست آمده از مشتریان آماده می شود. دانشجویان انتظار می رود برای یادگیری برنامه نویسی ضوابط و ارائه همان.
مرحله 6: بیانیه مفهوم
طراحان توسعه بیانیه های مفهومی برای پروژه های مشتریان خود. آنها تشویق می شوند تا منعکس کننده شیوه زندگی اجتماعی و شخصی مشتریان خود و ترجیحات زیبایی شناختی در توسعه مفاهیم طراحی خود را. عواقب مورد انتظار برای این مرحله عبارتند از در حال توسعه مفاهیم طراحی که منجر به نیازهای مشتریان، ترجیحات، و شیوه زندگی یادگیری، و برقراری ارتباط ایده های مفهومی به مشتریان.

معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خانه ساختمان
 
مرحله 7: توسعه شماتیک طراحی
مربی دانش آموزان از طریق برنامه ریزی فضا و چیدمان مبلمان فضاهای مشتریان خود، به خصوص زندگی و فضای ناهار خوری هدایت می کند. از دانش آموزان خواسته برای طراحی فضاهای گذار مجاور به آشپزخانه است اما به جزئیات مورد نیاز طرح از آشپزخانه نیست، از این فراتر از محدوده یک پروژه در این سطح. دانشجویان انتظار می رود برای یادگیری برنامه ریزی فضا، ملاحظات طراحی و ترجمه نیازهای مشتری. آنها تشویق می شوند تا در مورد تصمیم گیری های طراحی خود فکر می کنم و توجیه همان بر اساس نیاز مشتری خود را.
مرحله 8: جلسه مشتری
جلسه رسمی است بین طراحان و مشتریان مربوطه می باشند در طی یک جلسه کلاس، معمولا جلسه 3 این پروژه برنامه ریزی شده. طراحان بحث در مورد طرح شماتیک خود را با مشتریان خود و دریافت پاسخ های خود را در جهت گرفته.حاصل یادگیری مورد نظر در این مرحله توانایی برقراری ارتباط ایده های طراحی به مشتریان است.
مرحله 9: کارفرما نشست خلاصه
هر طراح خلاصه جلسه مشتری بر اساس نشست خود با مشتری می نویسد. قصد پشت از جمله این مرحله در این پروژه به توضیح اهمیت اسناد را به دانش آموزان است.

2 comments:

  1. برخی از ضوابط مقررات ملی ساختمان در رابطه با معماری و دکوراسیون داخلی منازل:
    1- عایق بندی مناسب برای جلوگیری از ورود صدا
    2- عایق بندی مناسب برای جلوگیری از ورود برودت هوای سرد و گرم
    3- مقاوم سازی و عدم تخریب و یا عدم اجرا برخی از قسمت ها به منظور استفاده از دکوراسیون داخلی
    4- استفاده حداکثری از فضای ساختمان به منظور بالا بردن بهره بری ساختمان
    5- عدم استفاده از مواد اشتعال زا در کف و یا سقف ساختمان به منظور زیبا سازی و رعایت دکوراسیون ساختمان
    6- عدم استفاده از کاغذ دیواری های اشتعال زا

    http://sanatesakhteman.ir/Interior-decoration/

    ReplyDelete