Friday 15 August 2014

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اداری آشپزخانه اتاق خواب

این عمل باید شناخته شده و ممکن است به عنوان "دولت های معماری و عضو طراحان داخلی قانون" اشاره کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اداری آشپزخانه اتاق خواب

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اداری آشپزخانه اتاق خواب

به منظور حفاظت از جان انسان، بهداشت و اموال و برای ترویج رفاه عمومی، رشته های حرفه ای از معماری و معماری منظر اعلام می شود موضوع را به تنظیم در جهت منافع عمومی. این غیر قانونی است برای هر فرد به عمل و یا ارائه به تمرین معماری یا معماری منظر در این حالت، همانطور که در مقررات بخش 46.1 همکاران seq تعریف شده است. از این عنوان، استفاده در ارتباط با نام شخص، و یا در غیر این صورت فرض عنوان معمار، معمار چشم انداز و یا طراح داخلی از ثبت نام، و یا تبلیغات به هر عنوان و یا توضیحات رسیدگی برای انتقال این تصور که فرد یک معمار و یا چشم انداز معمار مجاز است یا نیست. یک طراح داخلی ثبت شده، مگر اینکه فرد بموقع با مجوز و یا از اخذ مجوز و یا ثبت نام معاف تحت امور خارجه معماری و قانون طراحان داخلی. تمرین معماری و معماری منظر و استفاده از عناوین، معمار، معمار چشم انداز و یا طراح داخلی ثبت شده است، امتیازات اعطا شده توسط دولت از طریق شورای حکام از معماران مجاز، معماران منظر و طراحان داخلی ثبت شده اوکلاهما بر اساس مدارک تحصیلی فرد به عنوان یک گواهی نامه از اخذ مجوز و یا ثبت نام که نباید انتقال مشهود است.
بخش 46.3
همانطور که در قانون معماری و عضو طراحان داخلی دولت استفاده می شود:
  1. "معمار" به معنی هر کسی است که دارای مجوز و درگیر در عمل از معماری به عنوان این پس تعریف شده است؛

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اداری آشپزخانه اتاق خواب
2. "تمرین معماری" به معنای ارائه و یا ارائه به ارائه خدمات خاص، در ارتباط با طراحی و ساخت و ساز، بزرگ شدن و یا تغییر یک ساختمان یا گروهی از ساختمانها و فضای اطراف مانند ساختمان ها، از جمله ساختمان که به عنوان هدف اصلی خود را اشغال انسان و یا مسکن. خدمات مراجعه کننده به شامل برنامه ریزی، ارائه مطالعات اولیه، طراحی، نقشه ها، مشخصات و سایر موارد ارسالی فنی، مدیریت قرارداد ساخت و ساز، و هماهنگی از هر گونه عناصر از ارسالی های فنی تهیه شده توسط دیگران از جمله، به عنوان مناسب و بدون محدودیت، مهندسین مشاور و معماران چشم انداز. ارائه شده، که این عمل از معماری باید شامل دیگر خدمات حرفه ای به عنوان ممکن است برای ارائه و یا ارائه به ارائه خدمات معماری است لازم باشد.

3. "ثبت نام یا پروانه" به معنای یک گواهی نامه از ثبت نام و یا مجوز صادر شده توسط هیئت مدیره. تعریف "مجوز" باید به افراد تحت مجوز یک عمل عمل اعمال می شود. تعریف "ثبت نام" باید به دست افراد ثبت شده تحت یک عمل عنوان اعمال می شود.

4. "ساختمان" به معنی یک ساختار متشکل از یک پایه و اساس، دیوار، تمام طبقات و پشت بام، با یا بدون سایر نقاط.

5. "انجمن" به معنای شورای حکام از معماران مجاز، معماران منظر و طراحان داخلی ثبت شده اوکلاهما.

6. "گواهی از قدرت" به معنای مجوز توسط هیئت برای افراد به عمل و یا پیشنهاد برای تمرین معماری، معماری منظر و یا از طریق مشارکت، شرکت، انجمن، شرکت، شرکت با مسئولیت محدود و یا مشارکت با مسئولیت محدود داده می شود؛

No comments:

Post a Comment