Friday 15 August 2014

طراحی نما، نمای داخلی ساختمان، پلان معماری

نما به عنوان یک مشتری

 طراحی نما، نمای داخلی ساختمان، پلان معماری

از آنجا که پروژه شامل دانش آموزان طراحی نما به عنوان مشتریان برای همکلاسی های خود، یکی از چالش ها در پروژه این است که به دانش آموزان برای پاسخ به سوالات طراحان خود را به عنوان یک مشتری را. اغلب مشتریان در بر داشت جهت دادن بیش از حد به مشتری و تصمیم گیری طراحی برای آنها.مربی interjects چنین نشست ها و درخواست مشتری برای نگهداری ایده های طراحی.
مشاوره مشتری
یکی از سوالات که من طراحان را تشویق به از خود می پرسند این است که چگونه اغلب آنها نیاز مشتری خود مشورت کنید. اغلب، طراحان مشاور مشتری خود را پس از هر تصمیم گیری پیدا کنم. طراح خواهد مبل برای مشتری انتخاب و دریافت که قبل از تصویب آنها در ادامه به انتخاب میز قهوه برای فضا. این ممکن است در نتیجه از طراحان و مشتریان که در همان اتاق. I طراحان را تشویق به تحکیم مقدار مشخصی از کار و ارائه یک طرح را برای مشتریان خود.
تحقیقات آینده
گفتگوهای غیر رسمی با دانش آموزان و ارزیابی من از پروژه های خود را نشان داد که بسیاری از نتایج یادگیری مورد نظر از طریق این پروژه می شوند. با این حال، برای ارزیابی اینکه آیا نتایج یادگیری می شوند در هر مرحله از طریق پژوهش ملاقات ضروری است. به عنوان یک فرمت، آن جالب خواهد بود برای ارزیابی چگونه دانش آموزان که این پروژه در زمان به پروژه های در استودیو های آینده خود را در مقابل کسانی که پروژه طراحی سنتی راه اندازی با مشتریان فرضی در زمان پاسخ می دهند.

 طراحی نما، نمای داخلی ساختمان، پلان معماری 

همچنین مناسب برای معرفی پروژه بر اساس همان مفهوم در سطوح دیگر در این برنامه طراحی می شود. این اجازه خواهد داد که برنامه ای برای ارزیابی اینکه آیا استودیو مقدماتی مرحله مناسب ترین در این برنامه به معرفی این جنبه از عملکرد حرفه ای در طراحی داخلی است.
یکی از چالش های دانش آموزان روبرو هستند در این پروژه به عنوان مشتریان اقدام و جهت دادن طراحی بیش از حد به طراحان مربوطه می باشند. یکی دیگر از چالش است برای طراحان به مقاومت در برابر گرفتن هر تصمیم گیری تایید شده توسط مشتری از همه آنها در همان اتاق می باشد. این مناسب به تلاش یک پروژه مشابه با مشتریان از استودیو های دیگر، ترجیحا یک استودیو در سطح بالاتر و یا حتی از جامعه خواهد بود. یکی از دلایل این پروژه با استفاده از مشتریان از کلاس است که به ارائه منحصر به فرد خاص به هر پروژه. پیدا کردن 24 مشتریان از جامعه، به عنوان 24 اندازه کلاس است، ممکن است مشکل اما ایده بایستی بررسی شود و برای ارزیابی تناسب آن ارزیابی می شود.
 طراحی نما، نمای داخلی ساختمان، پلان معماری
بحث و نتیجه گیری
این مقاله مورد بحث پروژه طراحی توسعه یافته برای آزمایشگاه مرتبط با معرفی کلاس طراحی داخلی. هدف از این پروژه برای کمک به دانش آموزان در درک رابطه میان طراحان و مشتریان در صنعت و توسعه توانایی های ارتباطی. از طریق چند مرحله از پروژه انجام بیش از هفت هفته، دانش آموزان خود را در حال حاضر، سوالات درست بپرسید برای ارزیابی نیازهای مشتری، ترجمه نیازهای مشتری را به تصمیم گیری های طراحی و برقراری ارتباط ایده های طراحی خود را یاد بگیرند.

ایالتی اوکلاهما معماری و ACT ثبت INTERIOR طراحان

No comments:

Post a Comment